In the Cups
S1, E3: Thomas brushes up on his French to take one more swing with Danni at a local French restaurant. Shep sits down with an old girlfriend to discuss the future of his rapscallion lifestyle. Jenna hosts a pool party to welcome folks to her new house south of Broad. Kathryn shows up with Whitney and drops a bomb on Thomas.