In the Dead of Night
S2, E1: An arson attack on an isolated farmhouse leaves a mother and child fighting for their lives. Drawn into a community of failing farms and long-standing feuds, DCI Tom Mathias and his partner, DI Mared Rhys, are pushed to the brink as they try to solve the disturbing case.