In the Doghouse
S1, E2: Geege signs the "framily" up for a self-defense class that turns into their traditional family fight night. Tyler helps Geege hone her skills to get more comfortable taking now-adult Pootie out on her own. "Boner the Loaner" wreaks havoc on the household, and Geege seeks the help of a "sextrologist" to get her lady parts back up and running before her boyfriend's arrival.