In the Doghouse
S3, E5: Kristen and Tom Sandoval return to SUR after their suspensions. Tom Schwartz adopts a puppy to delay marriage talks with Katie, but their relationship is tested when Jax spreads rumors that Katie cheated. And Lisa gives Stassi a special opportunity to style her for a cover photo shoot, which ends up with both women feeling underappreciated by the other.