시즌 1, 에피소드 4: Dwayne and Marisa are happy with their two little girls. Still, Dwayne finds it difficult to allow himself to fully commit himself emotionally to his present family situation. Years before, he had lost his previous wife and his two young sons when hurricane Irma hit St Maarten during their stay there.