In the Name of the Father
시즌 1, 에피소드 4: Canton Jones pushes his protégé to settle a bitter grudge with his estranged father. Pastor Corey attempts to reconcile his traumatic past with his mother and Le'Andria struggles with a shocking request from her husband.