In Which Dell Finds His Fight
S1, E9: The Wellness Center starts a "Dads-to-be" class, much to Charlotte's displeasure; Sam and Naomi struggle to figure out where their relationship is going; Addison is conflicted about her status in the dating world; Cooper begins a secret affair with one of his colleagues.