시즌 3, 에피소드 8: During a GQ advertorial interview, Patti LuPone warns Hannah that Adam will change now that he's been cast in a Broadway play. Meanwhile, Jessa's boredom at work is interrupted by an unexpected visit from Jasper, an old friend. Later, Hannah is assigned to review the Gramercy Park Hotel, and the group celebrates Adam's success with his cast mate Desi, who Marnie finds particularly captivating.