Indefensible
S2, E13: The Fly Team investigates the death of an American lawyer working out of Budapest after he is killed by a car bomb. Also, Kellett begins to grow close to Hungarian lieutenant Benedek Erdős (Miklós Bányai) as the critical case progresses.