Indentured
S13, E3: Sam and Kilbride clash when a case involving an arms dealer responsible for the slaughter of ATF agents leads them to a well-connected colonel and friend of Kilbride, accused of supplying militia groups with guns. Also, Kensi and Fatima go undercover at a rehab facility to question the arms dealer’s girlfriend.