Independent Dependents
S1, E7: Despite Gib’s passionate arguments, Omega Sector requires the team to work with his estranged father, Al, when the weapons manufacturing plant he built gets taken over by a domestic terrorist organization with employees trapped inside. Harry and Helen must learn to work in sync like never before to neutralize the threat, rescue the hostages and survive the bickering between Gib and Al.