India
S1, E3: Growing up, David Blaine was fascinated by images from India of extraordinary physical feats. This evolved into a life-long obsession with real performances so extreme they appear to be magical. Using secrets passed down over hundreds of years, people still perform these acts today. David unearths these modern practitioners to explore how belief and performance intersect to make magic.