Indian Four
S2, E6: Axe negotiates with a reluctant seller, who is key to the success of Axe's municipal bond play in Sandicot. Wendy makes a professional decision that adds further conflict to her relationship with Chuck. When attempts to negotiate a deal with a high profile defendant fail, Chuck's office faces the uncertainty of jury selection. Tensions between Lara and Axe escalate during a dinner date.