Indian Giver
S4, E10: The descendant (Bernie White) of an American Indian tribe that once lived in the Cabot Cove area brandishes a land grant that seems to prove his claim to the territory. Theodore Bikel, Gary Lockwood and Charles Siebert also guest star.