Indian Hash Bust
S2019, E8: Australian hippie Mark O’Brien is dissatisfied with life. He joins an ashram in India, led by the infamous guru Osho, looking for enlightenment. But when a fellow disciple encourages Mark to join her in a plan to smuggle an exotic form of hash to Amsterdam, it sets off a chain of events that leads him to a very different commune: the notorious Yawanda Central Prison.