Indiana Shawn and the Temple of the Kinda Crappy, Rusty Old Dagger
Сезон 6, серия 10: Despereaux, Shawn and Gus race against an evil gang of art thieves to find a mythical dagger that, according to legend, will unlock the hidden treasure of a deceased billionaire. Cary Elwes guest stars.