Сезон 1, серия 5: The Kotetsujyo picks up survivors from Yatsushiro Station which has been destroyed by the Kabane. Among the survivors is Enoku, an old friend of Mumei's. He points out to Mumei how weak she's become as she's grown closer to the people of the Kotetsujyo.