Inexperienced Though I Am, Please Accept Me Forever
S1, E12: With Masaomi's help, the rest of the Commoner Club members arrive at the Arisugawa estate to break off Reiko's engagement. Kimito makes an impassioned plea, but ends up saying more than he intends.