시즌 1, 에피소드 7: Hihi told John and Jane to take some space. John has been spending lots of time with his new friend, Bev. But what about Jane? Will John forget about all the fun they had together? Poor Jane! Bad, bad, John! How will John and Jane bounce back from INFIDELITY!