Information Stupor Highway
S3, E1: When Dad sends Timmy's "threat-mantic" E-mail to Trixie Tang, and Cosmo and Wanda can't retrieve it, Timmy has no choice... he must turn himself into data and dive into the internet! Timmy has a blast surfing the internet from the inside, but when he accidentally ends up in Mr. Crocker's computer, Crocker is able to download a video file that proves Fairies exist! It's a race against time, through the world wide web, as Timmy has to stop Crocker from E-mailing proof of Fairies to every computer in the world... or lose Cosmo and Wanda forever!