Informed
S8, E1: FBI agent Star Morrison (guest star Marcia Gay Harden) reappears on the scene, where alleged rape victim Haley (guest star Kristen Bush) refuses a rape kit. Benson learns that Haley is an FBI informant whose ex-boyfriend is a radical environmental rights advocate. In order to foil the group's terrorist activities, Benson goes undercover to further investigate.