Ingredients and recipe
시즌 1, 에피소드 1: Ana finds out her best friend María has won the Award Letras Ilustres in Spain and has now become a famous, award-winning writer. Tina says bye to her child, and Flora talks about how her sister Ana cooked and arranged a dinner to honor María. María is back in the country, but she is having a hard time finding her husband Juan.