T5, E7: As the Pied Piper guys prepare to close on their Series B funding, Richard receives some unsettling news. Gilfoyle suggests a risky proposition and Monica gets blunt with Richard. Dinesh goes to great lengths to compete with a coworker, while Jared keeps close watch on Richard's new assistant. In search of a better deal, Gavin tries to charm small-town America.