Initial Descent
S8, E9: Emma and Ziad take their relationship to the next level. Lisa tests Daniel's love by removing her wig. Jovon fears Anna regrets marrying him. Rick confesses a devastating secret to Trish. Laura learns the truth behind Birkan's debt.