Injury List
S4, E11: Tami (Connie Britton) must defend her job and her actions when a parent asks for her termination as principal of East Dillon. Elsewhere, Julie (Aimee Teegarden) starts making big plans for her future but gets an unexpected phone call that rocks her emotionally. Meanwhile, Tim (Taylor Kitsch) celebrates a big purchase with Becky (Madison Burge) and her mother as Luke (Matt Lauria) struggles with his injury and grows more desperate to appease the pain. Kyle Chandler, Jesse Plemons and Michael B. Jordan also star.