Inland Islands
S1, E5: On certain occasions, unique geographical factors, catastrophes, or mainly the hand of man have created inland islands in the interior of the continents: places isolated from the rest due to a loss of continuity in a specific ecosystem. These internal islands, places of forced confinement for species, will be the focus of this fifth episode.