Innocent Calm
S1, E1: Oz Vessalius, heir to the prestigious Vessalius family, is staying at a mansion for his coming-of-age ceremony. While exploring the mansion with his attendant Gilbert, Oz hears the sound of a music box. Drawn to the melody, they unexpectedly discover a grave beneath the courtyard. When Oz touches the pocket watch on that grave, his mind gets sent to another world.