Innocents
S7, E2: Alicia argues a complex museum vandalism case that involves photographs a mother took of her son, and considers enlisting the help of investigator Jason Crouse (Jeffrey Dean Morgan). Also, Cary must deal with partner Howard Lyman's inappropriate conduct towards the younger associates at the offices of Lockhart, Agos and Lee. Amy Irving guest stars and Mamie Gummer returns.