Insanity
S1, E3: Brett's invite to a movie premiere leads to an impromptu night on the town for everyone. Tina and Alex engage in a personal 'mission,' Brett looks to mend a work relationship and Michelle meets David, a divorced dad who wants to start a new charter school. Brett finds a way to cheer up Alex.