Insatiable
S4, E10: When one of Diana’s mentors is targeted by a horrific monster, she decides that the team must channel all of their power toward stopping Dreyfuss. Meanwhile, Dreyfuss and Jobe have a breakthrough on a project of which Team Witness may not yet be aware.