시즌 7, 에피소드 6: Things heat up between Molly and Ray, but their families get in the way when Bridget, Bunchy, and Jim Sullivan all need Ray to fix their problems. Terry and Smitty help Ray with some detective work and Ray struggles to stay on Mickey’s trail, while at the same time keeping Detective Perry off of his own.