S1, E2: Pernell continues to follow his visions in his quest to find out who raped Jocelyn, convinced it will wake his son from his coma. After a questionable verdict involving KD, Mayor Bobo is left to confront the Brooks Innovations team, who are having doubts about the city deal. PJ's best friend, Josh, and his wife Jocelyn, recruit a hotshot lawyer, Nick Tramble, to defend taking PJ off life support.