Instinct
S1, E3: When Terra Nova comes under attack from a legion of Pterosaurs, pre-historic dinosaur birds Jim and Taylor must find a way to save the colony before its completely overtaken. Elisabeth discovers a former flame is also living in Terra Nova and may have been responsible for her recruitment. Syke tries to make Josh feel at home and Reynolds get protective of Maddy.