Insurrection
S1, E5: King Silas (Ian McShane) uses Port Prosperity to negotiate peace with Gath, forcing David (Christopher Egan) to choose between his King and his family. When citizens begin to rebel against Silas’ decision, Michelle (Allison Miller) gets involved and further complicates the situation. Jack (Sebastian Stan) faces a difficult decision when his uncle, William Cross (Dylan Baker), tries to persuade him to defy his father. Susanna Thompson, Eamonn Walker and Wes Studi also star.