Interference
S1, E8: Raimy and Satch discover a shocking connection to the Nightingale’s first kill. When Raimy shares this news with Frank, he works to dig up additional information. Meanwhile, Frank and Julie are forced to have an honest conversation, and Raimy has a surprise visitor.