Interference
Сезон 3, серия 5: A new inmate enters Sona, unnerving Whistler and raising Michael's suspicions; Lincoln plans an ocean getaway with Sofia as Susan moves up the escape timetable; T-Bag tempts his fate with his latest attraction; and Sucre attempts to get the goods into Sona.