Interlude
Сезон 1, серия 5: The stories and rumors continue to grow, but what’s fact and what’s fiction behind what happened five years ago? Could one police officer already know the truth? Meanwhile, Suema is certain that Nagi Kirima knows something about those terrible events, but Nagi refuses to reveal anything. Suema’s quest to uncover Nagi's secret leads her back to the Perfectural Hospital and a very mysterious girl.