Internal Affairs
Сезон 3, серия 17: Sanchez is put under the microscope when his mother’s (guest star ANA MERCEDES – Arrow) caregiver is found murdered. Rusty is forced to take on Jack (recurring guest star TOM BERENGER) when he shows up at Sharon’s condo acting recklessly. RANSFORD DOHERTY, RAOUL TRUJILLO, DANIEL ROEBUCK and AUGUSTO AGUILERA also guest star.