Internet Dating
S1, E8: When Nathan helps Carol set up her profile on an Internet dating site, he and Ray get so excited about one of her potential suitors, they start corresponding with him, pretending to be Carol. Fred Dryer and the co-hosts of "The Talk" guest star.