Interruptus Date Breast Movin'
S1, E2: After Matt walks in on Joan and John being intimate, Joan attempts to lead a group therapy session. Also, Jen hires a breast-feeding consultant couple (Stephnie Weir and Rhys Darby), Matt and Colleen have the most enjoyable bad date ever, and Heather and Tim move to a new home with the help of a moving company that employs ex-cons.