Intertwining Plots
S1, E5: After the latest attempt on his life, Bojji is overjoyed to discover that he has a secret guardian. Domas is willing to do whatever it takes to gain Daida's trust. The Magic Mirror directs Daida to an elixir that will supposedly grant him Bosse's power.