Intimidation Game
S16, E14: Video game developer Raina Punjabi (guest star Mouzam Makkar) solidifies the launch of her first game amid a stream of online insults, intimidation and death threats from the male-dominated gaming community. When a female employee is assaulted at a gamer convention, Detective Tutuola (Ice-T) investigates the crime but Raina refuses to delay the launch, and the cops must “level up” to protect her.