Into the Deep
S2, E17: Deep sea explorers Tyrone and Pablo, with their incredible submarine, plunge to the deepest part of the ocean to discover the rare mermaid. Meanwhile, mermaids Tasha and Uniqua will do anything to protect their mermaid garden from intruders. An exhilarating underwater chase ensues until the mermaids realize that all the scientists want to do is capture them, on film that is.