Into the Moonless Night
시즌 3, 에피소드 1: In the exciting season opener, the surviving members of Mutant X emerge from a deadly explosion to meet the beautiful and mysterious Lexa (Karen Cliche), who makes them begin to question fundamental assumptions about their world.