S1, E2: 7-year-old JJ Vallow and 17-year-old Tylee Ryan have been missing for months. Their mother Lori Vallow defies a court order to appear in Idaho with her children. And JJ's grandparents, Larry and Kay Woodcock, embark on a desperate search for answers.