Into the Ravine
S1, E5: Architect and property developer Greg meets up with Riaan to do something most 20-year-olds would consider extreme, canyoning through the Storms River! Once in the canyon the only way through is to jump off cliffs, scale rock faces and swim in 4˚ Celsius water to the other side.