Into the Wild
S3, E14: On an FBI team-building day, Abbie and Sophie come face to face with a monster that may finally blow their cover with Reynolds. Meanwhile, Jenny and Joe find themselves in possession of something precious and Crane discovers that the symbol from the Catacombs may be more important than he realized.