S1, E5: At Station Ketchikan, a local man requires help from the boat crew; at Sitka, a helicopter-rescue team battles powerful winds to get to a vessel in trouble; back in Kodiak, there's an unknown distress call in the middle of the night. Meanwhile, a young AST struggles to make the grade.