Into the Woods / Krumm Gets the Dreaded Nolox
S2, E3: Ickis has to perform a group scare so he turns to a human he knows for help. / Krumm gets a bad case of hiccoughs known to monsters as The Dreaded Nolox. It's up to Oblina and Ickis to find a cure.