Into Thin Air
Сезон 1, серия 4: The evil Skunk tricks Denkou, an "invisible robot," into committing a string of robberies. Astro soon realizes that Denkou is not bad, she just doesn't know the difference between right and wrong -- and Astro is the only one who can teach her.